.

.

.

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Η Μάρθα Ντζάλα - Διαμάντη στο πλευρό του Γ. Παπαναστασίου



Μάρθα Ντζάλα – Διαμάντη
Υπάλληλος Α.Σ. Αγρινίου «ΕΝΩΣΗ»
Υποψηφία Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Αγρινίου


Αγαπητές συμπολίτισσες, αγαπητοί συμπολίτες,
Με την παρούσα επιστολή θέλω να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό Αγρίνιο Νέα Αρχή του υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Παπαναστασίου.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Παναιτώλιο Αγρινίου από
αγροτική οικογένεια. Οι γονείς μου με δίδαξαν την αγάπη για τη γη στην οποία μένουν πιστοί παρά την ηλικία τους. Εργάστηκα αμέσως μετά το σχολείο ως φοροτεχνικός, ασφαλιστικός σύμβουλος και τέλος, τα τελευταία 29 χρόνια στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Αγρινίου.
Είμαι παντρεμένη 24 χρόνια και έχω αποκτήσει δύο κόρες, μία φοιτήτρια Πολυτεχνείου και μία μαθήτρια Λυκείου. Εδώ και πάνω από 12 χρόνια κατανοώντας την δική μου ανάγκη για προσφορά αλλά και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων της περιοχής μας εντάχθηκα στον Φιλανθρωπικό Κοινωνικό Σύλλογο Κυριών Αιτ/νιας αρχικά ως εθελόντρια, στη συνέχεια ως μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής και πλέον ως εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου.
Μέσα από αυτή τη δύσκολη δημοτική, κοινωνική και οικονομική συγκυρία επανέρχονται και αναδεικνύονται οι υγιείς δυνάμεις του τόπου μας με προτάσεις, λύσεις και κυρίως με διάθεση προσφοράς, αγωνιστικότητας, αποφασιστικότητας και εντιμότητας.

Οι αξίες, οι θέσεις, η προσφορά, η ανιδιοτέλεια ,η αγάπη για τον τόπο και τους ανθρώπους του, αποτελούν θεμέλιους λίθους συμμετοχής ενός πολίτη σε ένα αυτοδιοικητικό σχήμα. Η απόφασή μου να διεκδικήσω την εκλογή μου ως Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Αγρινίου αποτελεί στοιχείο της φιλοσοφίας και των πρακτικών μου να είμαι ενεργή πολίτης της κοινωνίας στην οποία ζω. Άλλωστε οι κομματικές ταμπέλες και οι τίτλοι ιδιοκτησίας δεν έχουν θέση στον χώρο της αυτοδιοίκησης.

Για όλους αυτούς τους λόγους αποδέχτηκα με χαρά την τιμητική πρόταση του Γιώργου Παπαναστασίου να μετάσχω στη συλλογική προσπάθεια για τη ριζική αλλαγή της πόλης μας. Η καθαρή στάση και η εμπιστοσύνη του απέναντι στο πρόσωπό μου και η ειλικρινής και έντιμη στάση του απέναντι στα ζητήματα του δήμου με ώθησαν σε αυτήν την επιλογή - ευθύνης και σκληρής δουλειάς.
Έχοντας ως αρχή μου είναι να μην υπηρετηθούν σκοπιμότητες, ούτε πρακτικές του παρελθόντος, με εντιμότητα, αλτρουισμό και βαθιά δημοκρατική συνείδηση ζητώ τη στήριξη των συμπολιτών μου Αγρινιωτών ώστε μαζί να στοχεύσουμε και να επιτύχουμε την κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του κάθε συμπολίτη μου στον ευρύτερο Δήμο Αγρινίου.

Δηλώνω ξεκάθαρα ότι η ενασχόληση μου με τα τοπικά δρώμενα σημαίνει πρώτα προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων της πόλης. Σημαίνει διαρκής προσφορά στο συμπολίτη και όχι μοίρασμα θέσεων. Διεκδικώ μία θέση όπως αυτή του Δημοτικού Συμβούλου για να συνδράμω στην ανάπτυξη του τόπου και της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών του δήμου μας.

Στο πλαίσιο αυτό σας ζητώ να συμπορευτείτε μαζί μου σε αυτήν την προσπάθεια να αλλάξουμε το Αγρίνιο. Γιατί η πόλη μας χρειάζεται νέα πρόσωπα, νέα μυαλά, νέες ιδέες και μια ΝΕΑ ΑΡΧΗ για να τη στηρίξει στην επόμενη τετραετία.

Με εκτίμηση

Μάρθα Ντζάλα - Διαμάντη
ΤΗΛ.: 6980 29 23 63
e-mail: martha.ntzala@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου