.

.

.

Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Χριστίνα Τσίγκα απο το Παναιτώλιο: Νέα Πρόεδρος Νεολαίας τουΧριστιανοδημοκρατικού Κόμματος


Κατόπιν της συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, η επιτροπή της Χριστιανοδημοκρατικής νεολαίας εξέλεξε ομόφωνα στη
θέση της Προέδρου την δημοσιογράφο Τσίγκα Χριστίνα.

Η νέα πρόεδρος της Χριστιανοδημοκρατικής Νεολαίας μετά την ανάληψη των καθηκόντων της δήλωσε : 

«Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος κ. Νίκο Νικολόπουλο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όλη αυτή τη χρονική περίοδο της συνεργασίας μας. Αυτό που μπορώ να δεσμευτώ από την πλευρά μου είναι ότι θα καταβάλλω τη μέγιστη προσπάθεια να ανταποκριθώ στις προσδοκίες και στα καθήκοντα που μου ανέθεσαν σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για τη χώρα και τους πολίτες. Αισθάνομαι το βάρος και την ευθύνη της αποστολής μου. Κάθε αρχή και δύσκολη, είμαι όμως αισιόδοξη ότι μπορώ να αντεπεξέλθω και να επωμιστώ αυτή την ευθύνη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου