.

.

.

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

«Στα 14 μου έφυγα από την Αθηνα, για το Αγρίνιο, για να βρω ένα αγόρι»

Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου
«Είχα μόνο 50 ευρώ στην τσέπη μου... οι γονείς μου «έπαθαν εγκεφαλικό». 

Η νέα πρωταγωνίστρια της σειράς «Προδοσίες» και
σύντροφος του Κώστα Σόμμερ, Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου είχε πολλά να πει στην συνέντευξή της στο Down Town Κύπρου και στον Αλέξανδρο Πρίφτη. Ανάμεσα σε αυτά και μια παλαιότερη απερισκεψία της όταν ήταν μόλις 14.

nafsika
Πώς ήσουν ως παιδί; Ντροπαλή; 

«Όχι, ντροπαλή δεν με έλεγες. Ήμουν πολύ κοινωνικό παιδί, έκανα εύκολα φίλους και παρέες. Δεν φοβήθηκα ποτέ τα νέα ξεκινήματα. Μου αρέσουν οι αλλαγές. Ήμουν αρκετά ανεξάρτητη από μικρή, ενεργητική, περιπετειώδης…»
Άρα ήσουν κι ένας μικρός «μπελάς» για τους γονείς σου; 

«Ναι, ήμουν. Την παίδεψα λίγο τη μαμά μου. Την ταλαιπώρησα.»

Με ποιον τρόπο; 

«Η πρώτη απερισκεψία που μου έρχεται στο μυαλό, ήταν όταν ήμουν 14 και κάτι…»
Τι έκανες; 

«Ήμουν ερωτευμένη με ένα αγόρι και είχαμε ένα καυγά. Τσακωθήκαμε κι έφυγα από την Αθήνα να πάω στο Αγρίνιο να τον βρω για να μιλήσουμε. Είχα μόνο 50 ευρώ στην τσέπη μου και το εισιτήριο του ΚΤΕΛ είχε 27 ευρώ. Πήγα να μείνω εκεί, να τον βρω κι έκατσα τρεις ημέρες.»
Οι γονείς σου τι είπαν; 

«Τους πήρα τηλέφωνο όταν έφτασα, να τους ενημερώσω τι είχα κάνει. Έπαθαν εγκεφαλικό! Όλο μου έλεγαν «γύρνα πίσω τώρα!», ανησυχούσαν πάρα πολύ. Όμως, εγώ έμεινα τρεις ημέρες.»
Πολύ ριψοκίνδυνο στα 14 σου, πάντως… 

«Φυσικά και ήταν! Γενικώς, έχω λίγη άγνοια κινδύνου. Πάντα το είχα αυτό, το έχω ακόμα. Είναι ωραίο πράγμα ο έρωτας, οπότε όλα δικαιολογούνται. Είναι ρίσκο.»



http://www.zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου