Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καινουργίου στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής




Την Κυριακή 5 Μαρτίου, η ομάδα ρομποτικής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καινουργίου, (η Robocar), έλαβε μέρος
στον περιφερειακό διαγωνισμό ρομποτικής της WROhellas που διοργανώθηκε στην Πάτρα.

Από τις αρχές του χρόνου οι μαθητές της Ε'και της ΣΤ' Τάξης εργάζονταν πάνω σε ένα πρόγραμμα ρομποτικής που προτείνε και υποστηρίξε η WROhellas. 
Το πρόγραμμα είναι ετήσιο, απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού και ολοκληρώνεται με τη συμμετοχή αυτών στον πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής. 

Φέτος το θέμα του διαγωνισμού ήταν «Οχήματα και μεταφορές του αύριο».

Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη ρομποτική, να γνωρίσουν τα ρομπότ, τις αρχές λειτουργίας τους, καθώς και τις χρήσεις τους στον σύγχρονο κόσμο. 

Στη συνέχεια τα παιδιά κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν ένα ρομποτικό όχημα και μια πίστα για να κινείται. Εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους, ήρθαν σε επαφή με τη γλώσσα προγραμματισμού scratch, πειραματίστηκαν σε εικονικό και πραγματικό περιβάλλον και κλήθηκαν να επιλύσουν τα πλήθος προβλήματα που ανέκυπταν σε κάθε στάδιο. 

Στο τέλος, παρά την απειρία τους, τον περιορισμένο χρόνο και τα λιγοστά υλικά που είχαν στη διάθεσή τους, κατόρθωσαν να δημιουργήσουν ένα λειτουργικά και αισθητικά άρτιο ρομποτικό όχημα και μια εντυπωσιακή πίστα για να κινείται.

Το project αυτό παρουσιάστηκε στον περιφερειακό διαγωνισμό της Πάτρας από 6 μαθητές-εκπροσώπους της Ε΄και ΣΤ΄ Τάξης, που αποτελούσαν τη ρομποτική ομάδα «Robocar». 

Οι μαθητές αποδείχτηκαν ιδιαιτέρως ικανοί και υπεύθυνοι και παρουσίασαν με εξαιρετικό τρόπο την πρόταση ρομποτικής χρήσης της ομάδας τους.  Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ήρθαν σε επαφή με άλλες ομάδες, γνώρισαν τα robot τους και εμπνεύστηκαν για μελλοντικές δημιουργίες. Ήταν όλοι τους υπέροχοι!

Η «ρομποτική» πρόταση της ομάδας κατέκτησε την 8η θέση του διαγωνισμού.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της Ε' και της Στ' Τάξης του Σχολείου.










πηγή: http://blogs.sch.gr/2dimthest/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου