.

.

.

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Ανανέωσε ο παναιτωλιώτης Μιχάλης Μπουκουβάλας μέχρι το 2020 στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ


Ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ θα είναι ο παναιτωλιώτης Μιχάλης Μπουκουβάλας μέχρι το 2020 μετά την ανανέωση που υπέγραψε.

Ο Μιχάλης δήλωσε:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που παραμένω στην ομάδα του ΠΑΣ και θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΠΑΕ και την οικογένεια του, τη διοίκηση της ομάδας, τον προπονητή μου κ.Πετράκη και τον Διευθυντή Ποδοσφαιρικού Τμήματος κ.Νιαρχάκο για την εμπιστοσύνη τους, δίνοντας μου τα απαραίτητα για να μπορέσω και εγώ να βοηθήσω με το παιχνίδι μου την ομάδα μας. Εύχομαι η επόμενη χρονιά να μας βρει δυνατούς με υγεία σε όλους και υποσχόμαι ότι μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας και τον κόσμο στο πλευρό μας, ο ΠΑΣ θα έχει μία επιτυχημένη πορεία."



















http://pasgiannina.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου