.

.

.

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Ανακοίνωσε την υποψηφιοτητά του για Δήμαρχος Αγρινίου ο Κώστας Κατσαρής (πρώην Δήμαρχος Θεστιέων)



ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Φίλες και φίλοι του Δήμου Αγρινίου
       Επικοινωνώ σήμερα μαζί  σας για να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη, με την οποία για αρκετά χρόνια με περιβάλλατε στο Δήμο. Με εσάς τους περισσότερους είχαμε επικοινωνήσει για
πολλά προβλήματα των Δήμων σας και πάντα έλεγα ότι ο Δήμαρχος θα πρέπει να εργάζεται για τον Δήμο του και όχι για το κόμμα του. Γι’ αυτό το λόγο προχωράμε μαζί στις εκλογές τον Μάιο του 2019, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, με πίστη και αισιοδοξία, χωρίς κομματικές ταμπέλες.
        
Η εμπιστοσύνη αυτή αλλά και η αγάπη μου για τα κοινά, με σπρώχνει να είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος Αγρινίου, για να συνεχίσω να προσφέρω ακούραστα τις υπηρεσίες μου.
       
Γίνε και εσύ σύμμαχός μου πέρα από κομματικές προκαταλήψεις. 
           
Καλώ όλους τους Αυτοδιοικητικούς και όσους επιθυμούν να προσφέρουν στα κοινά να συστρατευτούν μαζί μου για ένα ανεξάρτητο υπερκομματικό συνδυασμό, για το καλό του Δήμου μας.


Υποψήφιος Δήμαρχος Αγρινίου
Κατσαρής Κωνσταντίνος
πρώην Δήμαρχος
«ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ»

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου