.

.

.

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

Κώστας Κατσαρής... Αποσύρεται αλλά στηρίζει Καζαντζή



Ο πρώην δήμαρχος Θεστιέων Κώστας Κατσαρής ανακοίνωσε την απόφασή του να αποσύρει την υποψηφιότητά του για δήμαρχος Αγρινίου ενώ δηλώνει ότι ενώνει τις δυνάμεις του με τον υποψήφιο Δήμαρχο Αγρινίου Νίκο Καζαντζή.


Διαβάστε πιο κάτω το κείμενο της παραίτησης...
 



[Πριν από αρκετούς μήνες ξεκίνησα μαζί με τους συνεργάτες μου μια προσπάθεια για την δημιουργία ενός ανεξάρτητου Δημοκρατικού συνδυασμού που θα διεκδικούσε τον Δημαρχιακό θώκο του Δήμου Αγρινίου.
Σήμερα, βρίσκομαι στην δύσκολη θέση να ανακοινώσω το τέλος αυτής της προσπάθειας. Και είναι δύσκολη η θέση μου διότι ήταν μεγάλη η αγάπη και η στήριξη που δέχτηκα από εκατοντάδες πολίτες του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής.
Ανακοινώνω λοιπόν την απόσυρση της υποψηφιότητας μου για τον Δήμο Αγρινίου.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου και όλους τους υποψήφιους Δημοτικούς συμβούλους που στήριξαν την υποψηφιότητά μου.
Όμως η μάχη για έναν καλύτερο Δήμο Αγρινίου δεν σταματά εδώ. Συνεχίζω την προσπάθεια αυτή, ενώνοντας τις δυνάμεις μου με αυτές του υποψήφιου Δημάρχου Νίκου Καζαντζή.
Ευχαριστώ πολύ.

ΚΑΤΣΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
π. Δήμαρχος Θεστιέων]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου