.

.

.

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Χριστίνα Γιάκου: Είμαι εδώ για τον τόπο μου, όχι μόνο πριν από τις εκλογές αλλά και μετά από αυτές


Προς τους φίλους Παναιτωλιώτες και Συγχωριανούς,

Λέγομαι Χριστίνα Γιάκου και σε αυτές τις τοπικές Αυτοδιοικητικές Εκλογές ζητώ τη στήριξή σας.

Έχω
σπουδάσει Αγγλική και Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάζομαι ως καθηγήτρια Αγγλικών καθώς και ως διερμηνέας στο Εφετείο Αγρινίου.

Σε κάθε προεκλογική περίοδο ακούμε παχιά λόγια και υποσχέσεις-γι΄αυτό δεν θα σας κουράσω με αυτά. Δεν είμαι άλλη μία υποψήφια με "θα", αλλά μία υποψήφια με "πρέπει" και "κάνω".
Τα προβλήματα του χωριού μας είναι γνωστά και σκοπεύω, με όση δύναμη έχω, να απευθυνθώ σε αυτά με στόχο την επίλυσή τους.

Οι καιροί είναι δύσκολοι, όλοι το ζούμε καθημερινά. Γι' αυτό πρέπει να δουλέψουμε σκληρά, όλοι μαζί ενωμένοι για να βοηθήσουμε τον τόπο μας να πάει ΜΠΡΟΣΤΑ!

Σκοπός μου είναι μέσα από επικοινωνία, διάλογο, και πολυφωνία να ακούγονται όλες οι απόψεις και προτάσεις και να παίρνονται κατάλληλες και σωστές αποφάσεις.
Είμαι εδώ για τον τόπο μου, όχι μόνο πριν από τις εκλογές αλλά και μετά από αυτές, ανεξάρτητα από την εκλογή μου ή μη.

Το χωριό μας είναι μεγάλο και πρέπει να καταλάβουμε τη δύναμη που έχουμε και να εκμεταλλευτούμε τους διαθέσιμους πόρους ώστε να φέρουμε την ανάπτυξη, αυτή που τόσο χρειαζόμαστε.

Συμμετέχω στις εκλογές ως υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό "ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ".

Στις τοπικές εκλογές της 26ης Μαίου ψηφίζουμε πρόσωπα ικανά, με γνώσεις, και γεμάτα θέληση και πυγμή για να μπορέσουν να διεκδικήσουν αυτό που μας ανήκει και που μας αξίζει.
"ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ" λοιπόν για ένα καλύτερο και ισχυρό Παναιτώλιο!


Με εκτίμηση,
Χριστίνα Γιάκου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου