.

.

.

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Γιάννα (Γιαννούλα) Καλφούντζου: Όνειρο μου είναι να γίνει το Παναιτώλιο μας όπως παλιά, χαρούμενο και προ παντός καθαρό


Αγαπητοί χωριανοί ,

ζητώ την ψήφο σας διότι όπως όλοι σας γνωρίζετε είμαι ένας άνθρωπος δραστήριος , ενεργητικός και
αγαπώ με πάθος το χωριό μου καθώς και όλους εσάς. Εδώ γεννήθηκα , μεγάλωσα , έκανα την οικογένεια μου και εξακολουθώ να ζω και να ενδιαφέρομαι για τα κοινά . Όνειρο μου είναι να γίνει το Παναιτώλιο μας όπως παλιά, χαρούμενο και προ παντός καθαρό. 

Προτεραιότητα μου είναι η καθαριότητα όπως κάδοι σκουπιδιών με σκέπασμα από επάνω και συλλογή των σκουπιδιών που πέφτουν από τους κάδους όταν τους αδειάζουν στο απορριμματοφόρο όπου είναι ενα μόνιμο πρόβλημα στις γειτονιές. 

Πεζοδρόμια , πλατείες , δρόμοι , προαύλια σχολείων και εκκλησιών χωρίς σκουπίδια και χορτάρια και κυρίως τα Αμπάρια μας πεντακάθαρα και προσιτά σε όλους τους κατοίκους  για έναν περίπατο, ένα πικ νικ, μια ανάπαυλα. 

Επίσης όταν καίγονται οι λαμπτήρες που φωτίζουν τους δρόμους θα φροντίσω να αντικαθίστανται εντός δύο ημερών. 

Θα συνεργαστώ με όλους τους συλλόγους του Παναιτωλίου για να καταστήσουμε το χωριό μας πόλο έλξης ανθρώπων με μέσο τις πολιτιστικές εκδηλώσεις. 

Ωστόσο θα είμαι πάντα πρόθυμη να ακούσω κάθε σας παράπονο και θα προσπαθήσω να το λύσω διότι έχω την δύναμη να επιμένω .Βεβαίως έχω και άλλα σχέδια ,όμως αυτά που σας αναφέρω είναι η άμεση προτεραιότητα μου. 


Με εκτίμηση 
Γιάννα (Γιαννούλα) Καλφούντζου.



3 σχόλια: