Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΘΑΝΟΣ ΚΑΠΡΕΛΗΣ: “Είναι πιο κοντά σε εμένα η έννοια του ταξιδιού, παρά η έννοια της καριέρας. Και το ταξίδι μόνο μαγεία μπορεί να σημαίνει για εμένα”


Διαβάστε πιο κάτω την συνέντευξη του Θάνου Καπρέλη (με καταγωγή από το Παναιτώλιο), που
δημοσιεύθηκε στο polismagazino.gr


“…Την τέχνη (με την ευρεία έννοια) θα πρέπει να την κουβαλάς μέσα σου και παντού. Στην καθημερινότητά σου, στις προσωπικές σου σχέσεις, στο σπίτι σου και παντού… όχι μόνο στη σκηνή για το δίωρο της παράστασης”


Σε ποιά ηλικία ανακαλύψατε ότι θέλετε να γίνετε ηθοποιός; Το μικρόβιο σίγουρα το είχα από πολύ μικρός! Πάντα με γοήτευαν οι ηθόποιοι και αυτός ο μαγικός κόσμος τους, που ήθελα και γω να είμαι μέρος αυτού. Το ανάκαλυψα και τελικά το αποφάσισα να ασχοληθώ με το θέατρο περίπου στα 23 μου, όταν και αποφάσισα να μετακομίσω στην Αθήνα μόνιμα.  


Θέατρο ή κινηματογράφος τι προτιμάτε; Με τον κινηματογράφο, αν και θα ήθελα πολύ, δυστυχώς έχω μικρή εμπειρία για να έχω μέτρο σύγκρισης και να μπορώ να επιλέξω. Οπότε το θέατρο είναι αυτό που κατέχει τα πρωτεία στην προτίμησή μου αυτή τη στιγμή.  

Τι σημαίνουν οι λέξεις καριέρα – επιτυχία για εσάς; Τη λέξη καριέρα Θα προτιμούσα να τη μετονομάσω σε ταξίδι. Είναι πιο κοντά σε μένα η έννοια του ταξιδιού, παρά η έννοια της καριέρας. Και το ταξίδι μόνο μαγεία μπορεί να σημαίνει για μένα. Επιτυχία είναι το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου, είναι τα όμορφα, τα ειλικρινή και τα ζεστά λόγια που σου λένε μετά, είναι τα βουρκωμένα μάτια τους…είναι όταν σε αυτό το ταξίδι έχεις καταφέρει να τους πάρεις μαζί σου. Είτε το θέατρο αποτελείται απο εκατοντάδες θεατές, είτε από δέκα άτομα. Η χαρά που παίρνω είναι η ίδια. 

Καλλιτέχνης γεννιέται κανείς ή γίνεται; Ξεκάθαρα γιεννιέσαι. Πρέπει να υπάρχει αυτό το ηφαίστειο μέσα σου το οποίο δονείται και κάποια στιγμή θα εκραγεί! Την τέχνη (με την ευρεία έννοια) θα πρέπει να την κουβαλάς μέσα σου και παντού. Στην καθημερινότητά σου, στις προσωπικές σου σχέσεις, στο σπίτι σου και παντού…όχι μόνο στη σκηνή για το δίωρο της παράστασης.  
Ποιά λέξη σας εκφράζει ως καλλιτέχνη; Πάθος! Αν δεν υπάρχει το πάθος σε μια δουλειά που κάνω, νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά…οπότε το αφήνω.  
Νοιώθετε την «έμπνευση» πριν δημιουργήσετε; Ναι! Πάντα παίρνω ερεθίσματα από κάπου πριν δημιουργήσω και ενσαρκώσω ένα ρόλο. Υπάρχει πληθώρα ερεθισμάτων και πληροφοριών στην κοινωνία μας, από όπου μπορείς να εμνευστείς και να δημιουργήσεις ή ακόμα και να “κλέψεις” πράγματα. Θεωρώ απαραίτητη την έμπνευση.  

Πώς θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας ως Καλλιτέχνη; Υπομονετικός, επίμονος, συνεπής και εργατικός.  
Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Δυστυχώς εν μέσω πανδημίας κάποιες δουλειές έχουν παγώσει ή ακόμα και έχουν ακυρωθεί. Οπότε και τα μελλοντικά σχέδια αυτή τη στιγμή παραμένουν αναγκαστικά σε “καραντίνα”. Εύχομαι να τελειώσει όλο αυτο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να ξεκινήσουν νέα, όμορφα και ακόμα πιο δημιουργικά πράγματα!
Βιογραφικό.
Σπουδές-Σεμινάρια
Παρακολούθηση σεμιναρίων υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών με τους : Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος, Φιλαρέτη Κομνηνού, Γωγώ Μπρέμπου, Αναστασία Κουμίδου, Εύα Στυλάντερ, Κωστής Σφυρικίδης, Περικλής Μοσχολιδάκης, Βίλια Χατζοπούλου, Γιώργος Συμεωνίδης
3 χρόνια μαθήματα σύγχρονου χορού με την Ηλέκτρα Αρσενίδου
Πτυχιούχος πληροφορικής.
Επαγγελματική εμπειρία (ως ηθοποιός)
Θέατρο
Ιούνιος 2013 : NO FAIL RECIPE της Νίκης Τσέτικα, και σκηνοθεσία της ίδιας.
Φεβρουάριος 2014 έως Μάρτιος 2014 : ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ του Ρούπερτ Μπρουκ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου.
Μάρτιος 2014 : ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ της Λουκίας Ρικάκη, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου.
Ιούνιος 2014 : ΔΙΑΘΗΚΗ του Γκυ Ντε Μωπασσάν, και στο ΕΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ του Ουιλλιαμ Σαριγιάν σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου.
Ιούνιος 2015 : Συμμετοχή στο ευρωπαικό φεστιβάλ θεάτρου TACT FESTIVAL που έλαβε χώρα στην Τεργέστη με το έργο NO FAIL RECIPE της Νίκης Τσέτικα και σκηνοθεσία της ίδιας.
Ιανουάριος 2016 έως Μάρτιος 2016 και Οκτώβριος 2016 έως Δεκέμβριος 2016 (2 περίοδοι) : ΑΛΜΑΝΑΚ της Μαριάννας Κάλμπαρη, σε σκηνοθεσία Κωσταντή Μπαρμπούρη από τον θίασο Εν Εξάλλω.
Οκτώβριος 2017-Δεκέμβριος 2017 : ΟΙ ΕΥΘΥΜΕΣ ΚΥΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΟΥΙΝΣΔΟΡ του William Shakespear σε διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη και σκηνοθεσία Ζωής Τριανταφυλλίδη.
Οκτώβριος 2018-Δεκέμβριος 2018: Η ΑΓΕΛΑΔΑ του Ναζίμ Χικμέτ σε σκηνοθεσία Νίκης Τσέτικα.
Μάιος 2019: ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ του Μιχαήλ Μιχαλιού σε σκηνοθεσία Δημήτρη Παραδείση.
Νοέμβριος 2019-Ιανουάριος 2020: ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ του Μιχαήλ Μιχαλιού σε σκηνοθεσία Διονύση Λυκιαρδόπουλου.
Κινηματογράφος
Δεκέμβριος 2017 : ΤΖΑΜΑΙΚΑ του Ανδρέα Μορφονιού
Φεβρουάριος 2018 : 1968 του Τάσου Μπουλμέτη
Επαγγελματική εμπειρία (ως σκηνοθέτης)
Θέατρο
Σεπτέμβριος 2013: INDIAN SUMMER της Lucy Maurice
Σεπτέμβριος 2014: Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ του Γιώργου Σκούρτη
Ιούνιος 2018: ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ του Δημήτρη Νταούλη.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου