Κατά το Σχολικό Έτος 2021-22 υλοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Παναιτωλίου Εκπαιδευτική Ρομποτική. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια υλοποίησης του συλλογικού προγραμματισμού και στην εφαρμογή Σχεδίων Δράσης από την εκπαιδευτική κοινότητα, στον
Άξονα Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση υλοποιήθηκε σχέδιο δράσης με θέμα: "Διερευνητική Μάθηση μέσω σχεδιασμού και προγραμματισμού ρομποτικών κατασκευών"Η ενασχόληση με τη ρομποτική ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική. Οι μαθητές αρχικά εξοικειώθηκαν να συναρμολογούν «ρομπότ» και στη συνέχεια έμαθαν να τα προγραμματίζουν ώστε να δώσουν λύσεις σε διάφορα προβλήματα με κριτήριο τις εμπειρίες τους, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους. Οι στόχοι της δράσης ήταν:
- η ενίσχυση της διερευνητικής στάσης των παιδιών σχετικά με επίλυση προβλημάτων από γνωστικά πεδία των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής
- η αποτελεσματικότερη οικοδόμηση της γνώσης μέσα από την εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες που απαιτούν την επίλυση προβλημάτων από τον πραγματικό κόσμο
- η καλλιέργεια πνεύματος ομαδοσυνεργατικότητας
- η καλλιέργεια ψηφιακών αλλά και συναισθηματικών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων μέσω ενός πλαισίου όπου τα παιδιά αισθάνονται ότι παίζουν
- η ενίσχυση του αλληλοσεβασμού αλλά και της αυτοπεποίθησης
- η ενσωμάτωση της φαντασίας, του παιχνιδιού, της διασκέδασης στην εκπαιδευτική διαδικασία
Η δράση υλοποιήθηκε κατά τους μήνες Νοέμβριο με Μάρτιο από μαθητές και μαθήτριες της Γ΄Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής, ενώ και η Α΄Γυμνασίου είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί τους δύο τελευταίους μήνες με ρομποτικές κατασκευές.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για τη δράση ήταν η κ. Ελένη Κουβαρντά, Πληροφορικός, ο κ. Θεόδωρος Σπυρόπουλος, Μαθηματικός και η κ. Στέλλα Σταμουλάκη, Μαθηματικός
Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα από την δράση:
Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα του Γυμνασίου Παναιτωλίου http://gpan.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου