.

.

.

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Ο παναιτωλιώτης Λεωνίδας Παλαιοδήμος υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με την Εθνική Δημιουργία

Αγαπητοί Φίλοι, 
 
Στις ερχόμενες εκλογές θα είμαι υποψήφιος βουλευτής με την ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ στην Αιτωλοακαρνανία. Να παλέψω κι εγώ να μπει το κόμμα της Κοινής Λογικής στη Βουλή. Είμαστε πιο κοντά από ποτέ στο στόχο: να αποκτήσουμε επιτέλους μια πατριωτική φιλεύθερη ειλικρινή Φωνή στο πιο κεντρικό επίπεδο!
Υποστηρίζω δημόσια την ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ εδώ και χρόνια. Δεν είναι εύκολο να παίρνεις το μέρος ενός κόμματος, ειδικά ενός μικρού. Οι άνθρωποι χωρίζονται από τα κόμματα. Είναι πιο εύκολο να μείνεις απέξω. Εν τούτοις, τα κόμματα είναι απαραίτητα στην κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Δεν υπάρχει κοινοβουλευτική Δημοκρατία χωρίς αυτά. Έτσι, μετά από βαθιά σκέψη, έχω αποφασίσει ότι έχω υποχρέωση να συμμετέχω κι εγώ, με τον τρόπο που μπορώ, εκεί που θεωρώ ότι είναι το συμφέρον της Πατρίδας: στην ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. 
 
Έχω συζητήσει αυτήν την προσπάθεια με αρκετούς από εσάς προσωπικά και στο επόμενο διάστημα θα μιλήσω και με όσους άλλους είναι εφικτό. Τις επόμενες ημέρες ξεκινάω μια σειρά επισκέψεων σε διάφορες περιοχές και οργανισμούς. Για παράδειγμα, το ερχόμενο Π-Σ-Κ, θα βρεθώ σε Μεσολόγγι, Ναύπακτο και Αγρίνιο, αντίστοιχα. 
 
Στους επόμενους δύο μήνες θα δείτε διάφορα πράγματα, πρώτα ο Θεός. Άρθρα, συνεντεύξεις, επισκέψεις, ιστοσελίδα και βίντεο με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση του κόσμου για τις θέσεις της ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ για την Ελλάδα και τις δικές μου για την Αιτωλοακαρνανία. 
 
Θέλω να ευχαριστήσω αγαπημένους φίλους, από την Αιτωλοακαρνανία και αλλού, που έχουν αγκαλιάσει την προσπάθειά μου και μου έχουν παράσχει μεγάλη βοήθεια με διάφορους τρόπους. 
 
Επίσης, θέλω να ζητήσω από όσους επιθυμείτε να με βοηθήσετε σε αυτήν την προσπάθεια να επικοινωνήσετε μαζί μου (μέσω messenger, εμαιλ ή τηλεφώνου: δείτε στην επισυναπτόμενη φωτογραφία). Υπάρχουν πολλοί απλοί τρόποι να βοηθήσετε την υποψηφιότητά μου και την προσπάθεια της ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και μπορούμε μαζί να κάνουμε τη διαφορά!
 
Επιπλέον, όποιος και όποια θέλει να μάθει περισσότερα για την προσπάθειά μας, σας καλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου με τους ίδιους τρόπους ώστε να κανονίσουμε ένα ραντεβού, δια ζώσης, τηλεφωνικό ή ηλεκτρονικό.
Στα σχόλια θα δείτε και ένα σύνδεσμο με την ιστοσελίδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ σε περίπτωση που επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα για το κόμμα.
Αν βάλουμε την ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ στη Βουλή, θα έχουμε επιτέλους 10-15 βουλευτές με ανεξάρτητη φωνή να πιέσουν για πραγματική Οικονομική Ελευθερία και Ανάπτυξη, Ασφάλεια, και ενίσχυση της Οικογένειας. Για την Κοινή Λογική. Όλα αυτά που συζητάμε μεταξύ μας ότι πρέπει να γίνουν και δεν γίνονται. Τι πρέπει να γίνει έναντι σε όλα αυτά που έδιωξαν και διώχνουν τους Νέους και το Μέλλον από την Ελλάδα. 
 
Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ στη Βουλή θα αναγκάσει το πολιτικό σύστημα, και τη Νέα Δημοκρατία, να σταματήσουν να κοιτάνε μόνο προς τα αριστερά και το μαρασμό. 
 
Κυρίως, η ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ θα προσφέρει σταθερότητα. Δεν θα παίξει ποτέ με την πατρίδα για κομματικά οφέλη. Το έχει αποδείξει η μοναχική μας πορεία όλα αυτά τα χρόνια. 
 
Να είστε καλά. 
 
Μην φοβάστε. Ο φόβος είναι σκλαβιά. 
 
Είμαι στη διάθεσή σας. 
 
Λεωνίδας

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου