Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

Η Όλγα Κουτσούκη - Στούπα υποψήφια με τον Γιώργο Παπαναστασίου

Υποψήφια στις  δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου με τον Συνδυασμό «Αγρίνιο – Νέα αρχή – Τόπος να ζεις» του δημάρχου και υποψήφιου δημάρχου Αγρινίου είναι η κ. Όλγα Κουτσούκη.

«Η Όλγα Κουτσούκη

αντιμετωπίζει με την πειθαρχία του αθλητή όλες τις προκλήσεις της ζωής της. Κολυμβήτρια με διακρίσεις αφιέρωσε πολλά χρόνια στον αθλητισμό. Εργάζεται ως γεωπόνος και είναι τρίτεκνη μητέρα. Συμμερίζεται το κοινό μας όραμα για έναν Δήμο πράσινο, βιώσιμο, με ανθρώπινες γειτονιές για τα παιδιά μας. Την καλωσορίζουμε στο Συνδυασμό «Αγρίνιο – Νέα αρχή – Τόπος να ζεις», αναφέρει ο Γιώργος Παπαναστασίου.


Η Όλγα Κουτσούκη μας συστήνεται :

«Ονομάζομαι Όλγα Κουτσούκη και είμαι κόρη του Κωνσταντίνου και της Αγγελικής Κουτσούκη το γενος Ζαρκάδα. Γεννήθηκα στο Αγρίνιο όπου ζω με την οικογένεια μου. 
Ολοκλήρωσα την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο σημερινό 3ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου. 
Είμαι απόφοιτη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 
Εργάζομαι τα τελευταία χρόνια ως γεωπόνος στον ιδιωτικό τομέα. Είμαι παντρεμένη με τον γεωπόνο Παναγιώτη Στούπα και μαζί έχουμε αποκτήσεις τρεις κόρες. Τα τελευταία χρόνια είμαι ενεργό μέλος  της Ακτίνας Εθελοντισμού  με συμμετοχή σε όλες τις δράσεις που αφορούν το Αγρίνιο. 

Από μικρή γνώριζα  ότι θα ακολουθήσω  επάγγελμα που αφορά το περιβάλλον, για το οποίο έχω μεγάλη ευαισθησία και αγάπη. 

Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα ότι  το περιβάλλον που ζούμε είναι το σπίτι μας και πρέπει να το φροντίσουμε, όσο καλύτερα μπορούμε, για τα παιδιά μας. »



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου