Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Παναιτώλιο: Πρόβλημα στην άρδευση των καλλιεργειών από βλάβη στην διώρυγα Δ7

Βλάβη στην διώρυγα Δ7 προκαλεί προβλήματα στην άρδευση και στο πότισμα των καλλιεργειών στον κάμπο του Παναιτωλίου και όχι μόνο, εδώ και αρκετές ημέρες. 

Σε επικοινωνία μας με τον πρόεδρο του ΤΟΕΒ Παναιτωλίου Βασίλειο Τσέλιο, μας ενημέρωσε ότι για την συγκεκριμένη βλάβη έχει ενημερωθεί εδώ και αρκετές ημέρες ο ΓΟΕΒ Αχελώου, μιας και η συγκεκριμένη διώρυγα ανήκει στην δικαιοδοσία του, αλλά δεν έχει προβεί στις ανάλογες ενέργειες για την επιδιόρθωση της ζημιάς. 

Παρόλα αυτά όμως ο κος Τσέλιος μας διευκρίνισε ότι ο ΤΟΕΒ Παναιτωλίου θα κάνει ότι μπορεί ώστε να επανέλθει η ροή του νερού στην διώρυγα και να μπορέσουν οι παραγωγοί να ποτίσουν τις καλλιέργειές τους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου