Σε επικοινωνία μας με τον πρόεδρο του ΤΟΕΒ Παναιτωλίου Βασίλειο Τσέλιο, μας ενημέρωσε ότι για την συγκεκριμένη βλάβη έχει ενημερωθεί εδώ και αρκετές ημέρες ο ΓΟΕΒ Αχελώου, μιας και η συγκεκριμένη διώρυγα ανήκει στην δικαιοδοσία του, αλλά δεν έχει προβεί στις ανάλογες ενέργειες για την επιδιόρθωση της ζημιάς.
Παρόλα αυτά όμως ο κος Τσέλιος μας διευκρίνισε ότι ο ΤΟΕΒ Παναιτωλίου θα κάνει ότι μπορεί ώστε να επανέλθει η ροή του νερού στην διώρυγα και να μπορέσουν οι παραγωγοί να ποτίσουν τις καλλιέργειές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου