Η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου είναι (δυστυχώς) απλή και μονολεκτική. Τίποτα. Δεν μπορεί να γίνει τίποτα.Ή τουλάχιστον, τίποτα που να μπορεί να αποτρέψει αυτούς τους ανεγκέφαλους που παίρνουν ένα σπρέι στα χέρια τους και βρωμίζουν ιδιωτικές και δημόσιες περιουσίες με υβριστικά/σεξιστικά/ρατσιστικά/οπαδικά και παντός είδους συνθήματα.
Τις προηγούμενες ημέρες γίναμε μάρτυρες σε
εικόνες ντροπής από τους φρεσκοβαμμένους τοίχους της παιδικής χαράς στο Παναιτώλιο όπου οπαδοί ομάδας έγραψαν συνθήματα ενώ καλά-καλά δεν είχε στεγνώσει η μπογιά που πριν λίγες ημέρες έδινε μία ωραία εικόνα στο σημείο.Σήμερα αντικρίσαμε το ίδιο θέαμα στο κτήριο της Κοινότητας Παναιτωλίου που και αυτό είχε σχετικά πρόσφατα βαφεί από συνεργείο του Δήμου Αγρινίου. Παντού περιμετρικά του κτηρίου οπαδικά συνθήματα, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να αμαυρώνουν και να καλλιεργούν αισθήματα μίσους.
Και εδώ το ερώτημα ξαναέρχεται στην σκέψη μας.
Τι μπορεί να γίνει με τα άθλια συνθήματα που βρωμίζουν τους τοίχους του Παναιτωλίου;
Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα από τους τοίχους περιμετρικά του Κοινοτικού Καταστήματος Παναιτωλίου...










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου